VinterVild

Alla inlägg den 31 december 2011

Av vintervild - 31 december 2011 18:30

Oftast så lider jag inte av nyårsblues, jag gillar när saker tar slut, men iår är det värre. Känner mig sorgsen, men vet inte om det är nyårets fel eller bara allmänt.


Dagen har varit lugn och fylld av sömn. Lite nyårsmat och -dryck har inhandlats och det nya året kommer att avslutas i all enkelhet med en middag tumanhand mig och älsklingen emellan (och djuren såklart). Om festandets dagar någonsin fanns så är de förbi nu :P


Nyårslöften iår, förutom de pole- och dansrelaterade, är att jag ska sluta med min morgonlatte då den gräver för stort hål i min plånbok. Men ack så god den är.

Jag ska även ha konsumtionsfrihet, bara köpa det nödvändiga under minst tre månader. Eftersom jag är en shoppinggalning och behöver tygla mig själv. Och böcker är en nödvändighet, tro inget annat.

Mindre godis. Helst inget alls, men vi får se hur det går med den saken.

Älska mer, kramas oftare och pussas så ofta jag bara kan! På älsklingen i första hand, men de som vill ha kramar behöver bara säga till :)


Kattens nyårslöfte var att äta mer smör:


 

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards