VinterVild

Alla inlägg den 4 december 2011

Av vintervild - 4 december 2011 18:30

Nästan frisk, inget ont ngnstans och mättare än mätt efter adventsmiddag hos mamma o pappa. Det är ingen matbrist där inte...

Tycker om min stora familj som låter mycket när vi träffas allihopa, mina syskon är bland det bästa i mitt liv och jag skulle inte byta dem mot något i världen. Även brorsönerna är rätt rara emellanåt, speciellt nu när de börjar bli stora :)


Imorgon blir det ingen stretch för mig, jag och Nelle kom överrens om att jag ska vila från ryggstretchen en vecka eller två för vi tyckte båda att det började gå åt fel håll. Tråkigt, men jag vill göra det som är bättre i det långa loppet och jag kände själv att jag började bli stelare ist för mjukare...

Förhoppningsvis så är jag frisk nog för att träna på tisdag o på onsdag så börjar intensivkursen! Åtta pass fördelat på tre veckor, med Nelle o Karolina. Ingen nåd!

Vi kommer att få en husgäst under intensivkursen, Elina från Gävle har ingenstans att sova så jag erbjöd vår soffa. Jag hoppas att hon överlever i röran med katter, älsklingen och mig :)


Har bokat dansföreställning i februari, Compagnie Marie Chouinard's Body Remix-Goldberg Variations:



Så coolt! O jag får se det live!!

Av vintervild - 4 december 2011 13:30

Jag har världens sötaste katt, bara så att ni vet.


  Söta fröken stortass


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards