VinterVild

Alla inlägg den 19 december 2011

Av vintervild - 19 december 2011 17:30

Snart dags att lämna jobbet och bege mig mot studion igen. Jag behöver iaf inte ha dåligt samvete för att jag kommer hem sent, älsklingen kommer att komma ännu senare nämligen.


Jag är däremot väldigt intresserad av hur det kommer att se ut när jag kommer hem, jag lämnade en stackars ensam målare som bedyrade att det inte alls skulle vara några problem att flytta ut alla saker ur rummet för att tapetsera under dagen. Jag undrar hur det har gått, det var ju inte lite saker vi hade där inne... O vart han hade tänkt ställa det är en annan fråga, hade vi haft plats att flytta på sakerna så hade vi gjort det. Men men, får se ikväll.

Imorrn ska de tydligen fixa golvet, men de har inte nämnt ngt om att de vill komma in eller ha nyckel o jag har morgonmöte imorrn så kan inte vara hemma heller. Spänningen stiger...


Men nu mot studion, jag ska snusa i det blå vadderade rummet ett slag innan det är dags för näst sista gången på kursen. Det har varit superkul o nyttigt, men jag ser fram emot att slippa de sena kvällarna. En dag i veckan är mer än nog :)

Av vintervild - 19 december 2011 10:30

Missen var en duktig misse inatt och tog hem mat till bordet.


  Stackars lilla sparv

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards