VinterVild

Alla inlägg den 30 december 2011

Av vintervild - 30 december 2011 19:00

Årets näst sista dag, tankar på nyårslöften snurrar. Jag har lite tankar på hur jag vill ta min dans och träning vidare.


Stretch


Få min spagat på båda benen konsekvent och kunna komma ner i den kall o få en snygg stående spagat

I cheststand; få fötterna på pannan

Få en fin eagle. Rakt ben är för mkt att be om, men så rakt som möjligt :)

Front bend, axlarna bakom benen skulle vara fint

Split o straddle, gärna hela vägen ner på båda


Pole


Jag vill mest fokusera på att få fina linjer, vackra fötter och bra teknik och flyt. Trick och kombinationer kommer att komma av sig själv.


Balett


Bättre, finare och mer. Den är fortfarande i sin linda så det finns inte så väldigt mycket att säga. Så länge jag tycker det är kul så ska jag fortsätta

Av vintervild - 30 december 2011 18:30

Lat dag idag, lugn o skön. Lite jobb fixat, mail inte inkomna och mail skickade. En lagom dag.


Jag har även hunnit med den årliga garderobsrensningen och helt plötsligt så fick kläderna plats i byrån igen. Mer än så har det inte blivit gjort idag, jag har njutit av att ha haft dagen för mig själv med de två galna katterna.


Månadens naglar, en vecka gamla 

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards