VinterVild

Alla inlägg den 23 november 2011

Av vintervild - 23 november 2011 12:15

Nu är missen friskförklarad, vi var hos veterinären i förmiddags till missens förtret. Han meddelade högljutt vad han tyckte om den saken o jag var inte en favoritperson när vi kom hem igen. Men nu är han frisk o jag hoppas att han håller sig borta från fler slagsmål för han börjar bli lite dyr i drift...


I övrig är det trötthet och håglöshet som regerar. Jag vill bara ligga i sängen och sova och inte ens tanken på pole eller stretch får mig på bättre humör. När jag väl är i studion så är det en annan sak, men vägen dit känns väldigt lång just nu.

Ska iaf på OP i em, lite spontant för min nageltid blev flyttad i sista sekund. Tröttheten ville att jag skulle stanna hemma i soffan men jag tvingade den att kapitulera. O jag hoppas att jag har mer ork än igår då inget fungerade alls...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards