VinterVild

Alla inlägg den 4 november 2011

Av vintervild - 4 november 2011 10:30

Massage bokad för morgondagen. Bara en kort, kort men förhoppningsvis tillräckligt för att få lite mjukhet till mina stela hamstrings. Spagat FTW! Eller något liknande iaf...

Jag har även fått tips om en kräm som kan minska blåmärken, jag får prova och hoppas att de största blemmorna kan minskas.


Jag har mest tråkigt på jobbet, väntar på att tiden ska gå så jag får åka o shoppa och sedan möta upp syster o åka till farmor. Ingen bebis idag, farmor fyller 85 år och skulle förskjuta mig ur familjen om jag inte kom med. Det får bli bebis imorgon istället :)


Jag har finkammat internätet och hittat en del artiklar om SM. De flesta väldigt bra men tyvärr även några som skjuter allt i sank. Jag orkar inte ens bli upprörd, blir bara trött och suckar. Vi får helt enkelt visa hur det är och hoppas att folk väljer att se.



Ren konst och magi

Av vintervild - 4 november 2011 07:45

En vecka kvar... All tid i världen, eller hur? Ingen panik...


Jag har lyckats få extremblåmärken på ena benet, vet inte hur men där är de. Kommer att se snyggt ut på scen, verkligen... Inte kan jag sminka över dem heller för smink på benen känns som en ytterst dålig idé när det kommer till pole. Hala ben är inte vad jag är ute efter. Jaja, det kommer med dansen helt enkelt.


Försökte köra igenom hela mitt program igår men lyckades inte med full invert på spinny. Grr! Hoppas att det beror på att jag var trött. Idag blir vilodag och sedan full fart i helgen igen.


Idag blir det sminkinköp för uppträdandet. Jag har en idé som jag hoppas kunna genomföra och det är halvdag på jobbet idag, yay, så jag har tid att leta i affärer efter det jag behöver. Klädsel är redan fixad, inte så spännande men den fungerar till min låt.


En vecka.. En evighet och ingen tid alls på samma gång.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards