VinterVild

Alla inlägg den 1 november 2011

Av vintervild - 1 november 2011 07:30

Normal temp imorse, typ. Yay! Så sitter på jobbet och känner mig frisk idag o längtar till träningen. Missade ju ryggstretch med Marina igår men ska ta igen det på benstretchen ikväll! Hoppas på plågning deluxe! ;) Och att träningsvärken i framsida vänster lår blir bättre tills dess, kan knappt gå för tillfället...


Jag har inte tid att fokusera på så mycket mer än tävlingen just nu, dagarna rinner bort i expressfart och jag slits mellan hopp och förtvivlan. Imorgon blir det OP för att köra igenom allt, hitta rätt i musiken och sedan köra kombinationerna tills jag gråter. O hoppas att min kropp håller sig i schack, har inte tid med mer sjukdom och orkeslöshet. Jag har haft tillräckligt med panik för lång tid framöver...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards