VinterVild

Alla inlägg den 29 december 2012

Av vintervild - 29 december 2012 21:29

I korthet

Av vintervild - 29 december 2012 17:30

Har haft fullt upp den senaste tiden, dagarna går fort när man är ledig.


Igår var årliga shoppingen med söta syster. Kul med shopping, hittade lite saker som jag letade efter, men trevligast att umgås och ta det lugnt med syster. Och så fick jag åka i hennes nya, fina bil med!


När jag kommit hem var det tänkt att jag skulle på OP men jag var så trött så jag stannade hemma och sov middag istället med tre söt djur som sällskap. Gick upp lagom till älsklingen kom hem för att åka till stan och äta middag med poletjejerna på bästa vietnamesiska restaurangen.

Kom hem i lagom tid till ett tomt hus för pojken var och drack öl så lite CSI innan sovdags gjorde dagen perfekt.


Idag har jag inte gjort så mkt, hade planer på OP men älsklingen krävde hjälp med chilitillverkningen så jag stannade hemma och stretchade lite istället. Mina spagater var usla, kom ner på höger men inte på vänster och hamstrings var allmänt dumma. Spliten gick däremot bättre, jag börjar komma ner mot golvet.

Avslutade med lite rygg, inget avancerat men bara för att ha lite koll på den.


Spagaten i början av filmen filmade jag i torsdags, tror inte att mina hamstrings har återhämtat sig efter det än.




Imorrn ska jag in till stan och shoppa det sista inför nyår. Det är maskerad så lite utklädd blir jag :)


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards