VinterVild

Alla inlägg den 18 december 2012

Av vintervild - 18 december 2012 12:30

Mitt proteinpulver från Fusion for pole kom ju i förra veckan och jag har provat båda smakerna nu. Choklad + kokos och Choklad. Den förstnämnda var godast men båda var helt drickbara så det var ett bra köp.


 


Anledningen till att jag valde just Fusion for pole var inte för att det ska vara speciellt för poledansare utan för att de hade veganskt protein och då var jag tvungen att prova. Det finns veganprotein att få tag i även lokalt men jag har provat de två sorter jag lyckats hitta och de smakade inte gott.


Man måste inte ta extra proteintillskott när man tränar men eftersom jag är dålig på att äta så mkt protein som jag borde så är det ett enkelt sätt att må bra. Högt proteininnehåll och lågt kaloriantal så att jag kan äta ordentligt när jag kommer hem efter träningen (om jag orkar men smörgås blir det iaf).


Idag blir det Choklad + kokos efter träningen, nomnom!

Av vintervild - 18 december 2012 08:15

Bara tisdag än så länge, fick för mig att det var onsdag i morse och blev lite deprimerad när jag insåg hur det verkligen låg till. Lillmissen var extra gosig och kelig inatt så är trött idag. Det är mysigt med en goskisse men det är lite svårt att sova när han kurrar och snurrar runt på bröstet hela tiden.


Hann med mer än stretch igår, lagade matlådor, tvättade och körde en diskmaskin. Jag kan om jag vill, men vill inte så ofta helt enkelt :P


Idag OP och handstående. Min hand är fortfarande inte helt hundra men jag ska göra ett försök, annars får det bli handstående utan handstående.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards