VinterVild

Alla inlägg den 5 december 2012

Av vintervild - 5 december 2012 20:46

Jag tog mig till studion utan större problem, mer än att jag var tvungen att gå till tunnelbanan för tvärbanan inte gick.

På ryggstretchen var vi bara fyra st och efter en kvart fick vi extra mysigt för då gick strömmen. Som tur var så hade Nelle planerat för framtida strömavbrott och vi kunde fortsätta i ljuset av en stark ficklampa.

Det var så få på ben så jag stannade kvar o körde den med eftersom jag är borta o missar ett ryggpass nästa vecka. Så vi var tre tappra som blev benplågade riktigt ordentligt.

Utförligare om stretchen kommer imorrn, nu sitter jag på tunnelbanan mot Farsta för pendeln ville inte gå mellan centralen o Älvsjö. Vinter i Stockholm, varje gång. Tur att man är härdad.

Av vintervild - 5 december 2012 07:45

Snöstorm idag, underbart! Det tog en halvtimmer längre att komma till jobbet men jag kom iaf hit och det är kallt och snö överallt men jag är löjligt lycklig över snöstormen ändå. Och så mkt storm är det inte, kan gärna få bli lite mer nu när jag är inomhus igen.


Missen var mkt skeptisk imorse när han ville ut, han undrade varför jag hade lagt dit ännu mer snö, men spatserade iväg efter en stund. Jag tror inte att han kom så långt, snötäcket är högre än vad han är på sina ställen.


Jag hoppas på mkt storm och snö under dagen, jag tänker inte gå ut förrens det är dags att bege mig till studion. Och det är långt kvar dit än.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards