VinterVild

Alla inlägg den 23 december 2012

Av vintervild - 23 december 2012 11:15

Dan före dan. Jag har slagit in årets få julklappar och ska till mor och far och klä granen i eftermiddag. Här hemma finns ingen gran, vi har inte plats och med en busig bebiskatt så skulle den nog spendera mest tid på golvet gissar jag på.


I brist på äkta gran så fick paketen ligga under prydnadsgranen ett ögonblick.


 

Igår var älsklingen och jag inne i centrum och handlade det sista, tillsammans med resten av världen. Att gå på systemet var inte kul men vi överlevde och nu finns glögg till sista adventsljuset.


Sedan begav sig älsklingen till stan för att äta ko med R som är i Sverige över julen. Jag stannade hemma och tittade på The nightmare before Christmas och drack rödvin istället, mkt bättre om jag får säga det själv. Sen blev jag trött och gick och lade mig, rödvin brukar ha den effekten på mig.


Älsklingen sover fortfarande men jag hoppas att han vaknar snart för jag vill ha kaffe.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards