VinterVild

Alla inlägg den 25 december 2010

Av vintervild - 25 december 2010 23:30

Just nu så är det ingenting eftersom min gråt har medicinerats bort. Men det kan jag leva med, fördelarna är större...

Det finns saker som fick mig att gråta...


Sorgliga böcker. Finns inget stopp på mina tårar då, varje gång.


Sorgliga filmer och serier. Bara någon dör lite mer sentimentalt så gråter jag floder, oavsett om personen som dör är god eller ond.


Bröllop. Tydligen.


Grymhet mot djur. De kan inte försvara sig och bara fegisar ger sig på djur och barn.


När älsklingen och jag grälar. Gråter massor även om jag inte vill utan bara vill vara arg. Mycket frustrerande.

Av vintervild - 25 december 2010 10:53

Vill ni se lite bilder från julen så kika in på söta systers blogg :)

Av vintervild - 25 december 2010 10:00

Jag hoppas att ni alla hade en trevlig jul. Det hade jag, även om jag blev galet trött alldeles för tidigt och knappt orkade hålla ögonen öppna. En bummer, jag är inte så trevlig när jag är trött...


Men det var trevligt, som alltid. Fika hos farmor, sedan god mat hos mamma och pappa. Klappar. Fick en dammsugare som jag trodde och ville ha, och presentkort på pole dance av söta syster.

Efter det över till älsklingens pappa där hans syster, hennes fästman, pappans nya fru och hennes son var. Mer mat, fika och klappar.

Fick en fin mugg och en Snug Rug, en rosa! Den kommer jag att bo i för all framtid.


Ungefär då var jag så trött att jag såg i kors och det var dags att bege sig hemåt till de sista klapparna. Jag och älsklingen öppnar alltid våra sist, hemma i soffan.


Fick fina saker av älsklingen. En mugg från Fluffbabes, laptopdekor med Parismotiv (längtar alltid dit) och massor med badbollar från Lush!

Nu ska här badas i all oändlighet, och det ska dofta gott under tiden.


Älsklingen fick nya innetofflor, en söt t-shirt, ett munstycke till sin reg och presentkort hos Fantasea.


Idag ska vi till älsklingens mamma i eftermiddag, men imorgon har vi hela dagen för oss själva. Lugn och ro helt enkelt, jag längtar...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards