VinterVild

Alla inlägg den 16 december 2010

Av vintervild - 16 december 2010 18:15

Hämtade ut julklappar idag, har köpt varsin t-shirt till älsklingen och hans kompis R. Velade lite mellan storlekarna, men tänkte att lite för stort är bättre än lite för litet så jag beställde en L resp. XL.

De är gigantiska! Större än de L och XL jag har sett, de kan bo i dem!


Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men det är lite komiskt faktiskt. De ska få dem hur som helst, får väll se exakt hur jättestora de är.

Kan alltid hoppas att de krymper lite i tvätten, och att de inte blir förolämpade. :P

Av vintervild - 16 december 2010 17:15

Jag tar mycket plats för att vara så liten, jag breder ut mig och mina saker överallt.


Jag brukar jama i älsklingens öra när jag är trött.


Jag äter mycket vitamintillskott.


Jag älskar att sova på älsklingens sida av sängen, men förnekar det ifall han frågar.


Så fort jag ser en hund så pekar jag och säger "vovve!".


Jag gör som jag vill. Ibland utan att tänka, ibland tänker jag för mycket.


Jag räknar antal trappsteg i alla trappor som jag går i och måste gå lika många steg med varje fot.


Jag spenderar mycket tid på toaletter.

Av vintervild - 16 december 2010 11:45

Sitter och väntar på att det ska bli dags att bege sig till naprapaten, även om jag har absolut ingen lust alls att gå ut i det här vädret. Har varit ute en gång, det räcker...


Var och fick fina, nya naglar i morse, julröda.

 

Röda, snygga naglar


Känner mig lite julfin, även om jag har ganska svårt att förstå att det snart är jul.


Köpte en julklapp till migsjälv igår, en X-Pole Xpert! 45 mm i krom.

Har fortfarande inte riktigt listat ut vart jag kan ha den, men i hallen kan jag iaf träna klättring och styrka. Snurrar kan det blir lite ont om utrymme för, så jag måste städa ur syrummet och skapa plats helt enkelt.

Eller övertyga älsklingen om att vi behöver en större lägenhet.


Hoppas att den kommer snart, hoppas hoppas...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards