VinterVild

Alla inlägg under september 2012

Av vintervild - 11 september 2012 12:15

Nu har det hela sjunkit in och jag inser att jag ska tävla och stå på scen igen. Hjälp. Jag har väll nämnt att jag har svår scenskräck så jag vet inte riktigt varför jag utsätter mig för det här frivilligt. O så alla val: musik, trick, kombos, floor work, klädsel. Det blev lite jobbigt helt plötsligt...


Jag har kombos som jag vill ha med, några gjorde jag i ansökningsvideon o några är nya. Låt har jag några som jag funderar på men inget bestämt o resten är helt öppet. Får se hur det här kommer att gå.


Älsklingen var inte så överförtjust i tanken på att jag skulle träna ännu mer och iår är han inte bortrest heller så han är tvungen att komma o kolla ^^


Jobba lite, inte kasta datorn genom fönstret och sedan OP och handstående. Kommer nog att bo i studion framöver.

Av vintervild - 11 september 2012 09:30

Kom med i SM, wohoo!!


Videon jag ansökte med


Nu ska jag bara se till att få en bättre placering än förra året :P

Av vintervild - 10 september 2012 10:30

...med en kissekatt.


  Vad som än händer så får jag en söt misse att gosa med om ca åtta veckor



Av vintervild - 10 september 2012 08:00

Lite borta när jag lägger upp samma missebild två gånger, får skylla på tigern... Söt bild var det hur som helst.


Jag är nervig över resultatet för uttagningen för SM och jag vet inte riktigt varför. Jag har tom drömt mardrömmar om det, hur knäpp får man vara? Såklart kommer jag att bli besviken om jag inte kommer med, det där egot tycker ju jag är bäst på alla de sätt, men mest tror jag att det är väntandet som tär. Förväntansångest är ett helvete, sen om det blir bu eller bä är rätt så egalt.

(Fast superegot blir såklart besviket om jag inte kommer med)


Försöker hålla mig sysselsatt fram till dess, jobb o annat skoj. OP igår, inget revolutionerande. Det känns att allt jag tränar tär på armarna och magen var inte alls med. Kom inte ens upp i handspring *snyft* o försöken till Iron X var sämre än vanligt. Men bara att bit ihop o köra vidare nästa gång, tänkte köra OP imorrn innan handståendet och idag är det balett. Det är härligt att vara igång med baletten igen även om jag känner mig som en av flodhästarna i Fantasia ;)


Nu te, jobb och annat skoj.

Av vintervild - 9 september 2012 21:46

Kan inte somna, frustrerande. För mkt tankar och beslut som ligger i andras händer. Tror det blir en trött dag imorrn...

Vissa har inte svårt att sova iaf

Av vintervild - 9 september 2012 10:30

Lördagen var ohändelserik, älsklingen kom hem till framåt natten och var inte så bakis. Vi åt lite frukost, storhandlade, spelade Diablo III, gjorde middag, drack lite vin, spelade lite mer och sedan var det dags att sova.


Inte mkt att hänga i julgranen, men lagom för tanter. Kan säga att jag fick i mig hela två glas vin innan jag började jama ;)


Blev väckt klockan sex av att älsklingen hade lågt blodsocker, fick leta efter Dextrosol och peta i honom några stycken. Efter att jag ställt några kontrollfrågor och fått rätt svar så kunde vi somna om igen (så länge älsklingen svarar "mjau" när jag frågar vad jag heter så vet jag att han behöver mer socker).


Idag blir det OP, yay! Längtar, det var en vecka sedan sist...

Av vintervild - 8 september 2012 19:51

Det är hårt att vara katt...

Av vintervild - 7 september 2012 22:46

Älsklingen skulle bara ta en öl efter jobbet, sen skulle han vara hemma till tio o nu svarar han inte på SMS. Suck... Jag antar att det är bäst att gå o sova o hoppas att han är hemma när jag vaknar.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards