VinterVild

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av vintervild - 7 oktober 2011 10:45

Fredag, äntligen! Men jag är relativt pigg trots den sena kvällen igår, fick ju sova ända till kvart över sex! ;) Hade gärna sovit många timmar till, hade en gosig katt bredvid kudden som var lika yrvaken som jag när klockan ringde.


Jag har inte så mkt att informera om mer än OP och balett. OP gick helt ok, försökte mig på Superman fall igen och till mitt förtret var jag tvungen att börja från noll för att våga igen. Måste med andra ord köra den hela tiden för att inte bli för feg. Grr... Ibland tycker jag inte om migsjälv...

Men styrkan börjar komma, sakta men säkert. Jag kämpar och jobbar o försöker hela tiden. Varje litet framsteg jublas över, bakslagen försöker jag skaka av mig.

Z provade ett nytt, annorlunda trick som ser supersnyggt ut! Jag hoppas att hon får tillfälle att visa upp det :)


Baletten var en utmaning, läraren i den här gruppen är mycket bättre än måndagsgruppens tycker jag. Mer utmaning, mer känsla och mer hjälp. Jag var lite lost på vissa saker vi gjorde, men det gick bra till trots. Nu ser jag verkligen fram emot baletten igen och vet vilka lärare jag ska titta efter och vilka jag ska hålla mig ifrån.


Till älsklingens glädje så kommer jag hem direkt efter jobbet idag, han blir nog mindre glad när jag somnar samma sekund jag kommer innanför dörren :P Men det är ingen OP på söndag så han får mig för sig själv hela helgen och på söndag ska vi dyka ihop för första gången på länge. O inte glömma/ha trasiga reggar den här gången! :)


Min älskling, älskar honom i bitar...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards