VinterVild

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av vintervild - 17 oktober 2010 12:46

Middagen igår var trevlig, vi var på Grill och det var en upplevelse. Mer bar än restaurang, men maten var bra och servicen perfekt. Jag var nöjd iaf, förrätten var jättegod, och stor, huvudrätten var bra, visserligen quorn men jag orkade inte gnälla, och efterrätten var jättegod. Det var en muffins till, men den snälla servitrisen kollade om det var mjölk i, och det var det så jag fick sorbet istället. Så ska service vara.

Älsklingen var rätt nöjd, men han är svår att behaga. Efterrätten tyckte han var underbar, och vinet han valde var perfekt. Det dyraste vin jag någonsin har druckit, 800:- flaskan, men det var det värt.


Idag sov vi länge, åt frukost och nu är älsklingen iväg och fixar med båten. Jag funderade på en springtur, men känner mig lite bakis och orkar inte gå utanför dörren innan jag måste. Jag har stretchkurs i eftermiddag, tänker titta på "House" tills jag måste gå. En lagom söndagsförmiddagsaktivitet.


Missens tillstånd går upp och ner. Det ser bra ut en dag och sedan ser det sämre ut. Idag hade han massor med klägg som behövde komma ut, inte populärt men välbehövligt. Ser det inte fint ut i kväll så ringer jag veterinären imorgon så han kan få antibiotika så han kan bli bättre. Tyvärr så är han inte försäkrad, men det är smällar man får ta när man har en söt misse att ta hand om.


Min ångestläxa har jag inte orkat ta itu med på sistonde, jag orkar helt enkelt inte sätta mig ner och tänka på ångest, när, hur och varför. Jag vet att jag måste, men jag orkar helt enkelt inte...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards