VinterVild

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av vintervild - 6 oktober 2015 10:45

Igår så var jag vikarie på nivåerna Superstar och Addict, och det var superkul! Och inte så enkelt, är nu expert på just de tricken som vi gick igenom igår. Och alla var jätteduktiga såklart! Det var inga enkla trick som vi gick igenom, men de klarade allt galant.


Dock så blev det en sen kväll och jag var hemma alldeles för nära midnatt så det blev ingen yoga imorse. Jag klarar mig inte på fem timmars sömn, speciellt inte som jag har skola i kväll och kommer hem sent idag med. Så det blev sovmorgon istället.

Imorrn är planen yoga och pole däremot, och efter det ett styrelsemöte. Det är en intensiv vecka den här veckan, men jag ska nog överleva.


Det börjar bli kallt med, det var frost ute när jag gick till bussen. Vintern är på ingång.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards