VinterVild

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av vintervild - 2 oktober 2015 09:45

Fredag igen, tiden går fort! O jag längtar hem till soffan, har sovit dåligt i några nätter så är redigt trött idag.


Efter att jag varit hos Ida i måndags så fick kroppen vila i tisdags för jag var redigt mör. Men både ben och axel känns bättre nu, även om det inte är helt bra så jag ska ta och boka in lite fler behandlingar. Det går iaf åt rätt håll, vilket är väldigt skönt.


I onsdags blev det yoga och pole, och igår blev det bara pole på eftermiddagen. Lekte lite och testade lite nya kombos, inget avancerat och tog det lugnt med flexibiliteten för att vila benet.



Det märks att det börjar bli höst, jag har svårare att bli varm under träningen och blir kall och tappar grepp fort. Får börja med mer kläder helt enkelt.


Imorse blev det yoga och i eftermiddag så ska jag planera söndagens klass, och sedan så ska jag gå hem och då i soffan! Ska bara överleva fram till dess först. 

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards