VinterVild

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av vintervild - 15 oktober 2014 14:30

Jag har hamnat fel i veckan, det är bara onsdag men jag vill ha torsdag! Det kommer att bli jobbigt på fredag när jag tror att det är lördag och sovmorgon...


Måndag var en dålig dag av många anledningar, mest min egna klantighets skull. Det är bra att vara hos läkaren när man ska vara där, inte två timmar senare. Så resten av dagen blev förstörd den med, men som tur var så gick contortionpasset bra så kunde sluta på ett bra sätt.


Vi gjorde elbowstand till cheststand, något som fungerar helt ok för det mesta och jag fick till en fin nedgång.



Igår var det jobb, jobb, besök hos Ida och mer jobb. Mitt högerben mår fin-fint nu och efter tävlingen så ska jag börja stretcha det lite hårdare, men ingen idé två veckor innan jag ska stå på scen. Jag är redan nojig över att bli sjuk när alla omkring mig blir förkylda till höger och vänster.


Jag har åxo fått äran att vara domare på STHLMPoles KM i november, superkul! Ska bli så roligt att få se alla duktiga tävlande, och se kreativiteten flöda.


Idag är sista Nivå 5 för den här omgången, och nästa termin ska jag gå Powerpole med Anna-Maija. Jag känner att jag måste börja ta tag i mina deadlifts någon gång och jag är för lat för att göra det själv.

Jag funderar dock på att skippa Flexy Pole efter Nivå 5, min sömn har varit usel hela veckan, och dessutom så firar jag och älsklingen årsdag dag. 12 år. Hur har han stått ut?

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards