VinterVild

Alla inlägg den 26 november 2013

Av vintervild - 26 november 2013 20:24

Hade sämsta träningen någonsin idag, halkade runt, var kall, orkade ingenting och misslyckades i min bakåtkullerbytta. Inget att minnas helt enkelt.

På den positiva fronten så utvecklade jag mitt floorwork en aning, alltid ngt.

Nu sova tidigt o hoppas på bättre träning imorrn.

[Bild]

Skutt!

Av vintervild - 26 november 2013 08:30

Min höftböjare är allt annat än glad fick jag veta hos naprapaten igår. Visserligen visste jag det, men inte att det var så illa. Den ville verkligen inte vara med i leken längre, spänd o krampig och allmänt ledsen. Speciellt fästet upptill mot ryggraden, jag fick massage där och det var allt annat än skönt, men den är lite gladare nu iaf.


 

Sedan övergick vi till "gissa vilken muskel som gör ont", en mkt rolig lek. Jag känner av den när jag stretchar spagat men inte när jag stretchar split så det borde vara en hamstringmuskel, men det är det inte. O alltid när jag är hos naprapaten så vägrar den att göra väsen av sig, men jag fick en del nålar i hamstring och fästet och så ska vi ta itu med det hela efter SM.

Jag är ordinerad strikt vila efter SM för att mina stackars överarbetade muskler ska få vila, och det kommer att behövas.


Projektet SM-snygg fortsätter, idag dags för hårfix!



Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards