VinterVild

Alla inlägg den 2 april 2012

Av vintervild - 2 april 2012 07:30

Det blev en härlig och intensiv söndag. Z o jag bilade upp till Gävle och var där mellan tolv och fyra. Z och Angelica hade klass med varandra så jag och Elina fick roa oss själva och det gjorde vi med besked :) Vi körde cartwheel mount, shoulder mount, inverts, booty shakes (inte riktigt min kopp te, men kul var det) och annat skoj.

Sedan så visade Elina mig lite saker på ring och vi tillbringade resten av tiden med att leka med den.


  Eh.. Något...


  Behöver pointa foten för att komma närmre perfektion


  Jag flyger!


  Hänger på tork


Ring var kul, men pole är min stora kärlek.

Stretch när vi behövde vila och efteråt så det var inte en lugn minut under de fyra timmarna.


Sedan rulla hemåt igen för att hinna till Jesus Christ Superstar. Älsklingen behövde jobba, vilket han säkert inte hade ngt emot för han gillar inte musikaler, så jag ringde o bjöd in söta syster istället som inte sa nej till en afton med Ola Salo.

Föreställningen var riktigt bra; scenen, tolkningen, allt. Helt värt att komma hem sent och missa några timmars sömn för. Speciellt som det var första gången de gjorde föreställningen inför publik, premiär är inte förrens på söndag.


Idag trött och lång dag. Jobb, möte, koreoträning (klassen är inställd idag), två timmars stretch innan jag får stupa i säng igen. Tur att det är påsk o långhelg i helgen...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards