VinterVild

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Sjuk?

Av vintervild - 3 februari 2014 10:30

Det var svårt att vakna imorse, jag lyckades inte kräla mig ur sängen förrens kl åtta. Jag tror att jag är på väg att bli sjuk, snuvig, nysig och hostig, men ingen feber eller halsont så lite frustrerande. Är hellre sjuk på riktigt än bara lite grann.


Det blev lite träning igår, först rygg med Clara. Ambivalent rygg igår, den kändes stark och mjuk i styrkemomenten, men cheststand var katastrof. Det gick inte att slappna av för fem öre, fötterna i marken känns evigheter bort. Frustrerande. Fick ta till ankelvikter, då gick det lite bättre iaf.


  Jag tror att min rygg hatar mig


Lite eagle åxo, framsteg där trots att jag inte har ngn balans och tyvärr inte kan göra på andra benet för min högeraxel tycker inte om när jag vrider runt.


  Jag pussar inte stången, lovar ;)


Sen var det möte med SPDF, det gick bra. Snart är det årsmöte och innan dess infomöte om IPSF:s regler. Det kommer nämligen att gå en tävling i maj, Nordic Grand Prix, i Globen, där IPSF:s regler ska användas och de är inte de enklaste att förstå sig på. Dessutom så har IPSF fått för sig att regler och trickslista bara får lämnas ut till domare och tävlande och hållas hemlig för alla andra så det går inte att läsa in sig på reglerna själv.

Men är ni intresserade så kom till DQ den 16:e februari kl 13.00 för att få info om IPSF:s regler och Nordic Grand Prix!


Sen så var planen lite pole, men det gick inte så bra så jag körde handstående istället och tittade på duktiga Camilla som övade flickisar med Toubab. Hon är så duktig!


Jag klarade lite handstående iaf, varför kan jag inte stå så här bra varje gång?



Nu lite jobb, men jag är trött, frusen och illamående. Antar att chips och kaffe inte är den bästa frukosten.

 
 
Leslita

Leslita

14 februari 2014 20:34

Hejsan hur mår du? Sitter här och kollar på dina bilder, saknar pole litegran. Jättefin eagle, för mig är det min västra axel som inte gillar att vrida runt hehe. Jag har börjat stretcha mycket backbends nu så det är roligt. Kram

http://leslita.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards