VinterVild

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av vintervild - 28 oktober 2013 07:45

I lördags så fick jag, Emma, Stina och Hanse äran att uppträda på kvällens Dekadance, ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Älskar ju att stå på scen! Scenskräck till trots. Det enda var att jag var tvungen att ha skor på mig, höga klackar och allt. Jag var lite orolig för att bryta fötterna, men jag överlevde!


Det var superkul att köra, publiken var entusiastisk och jag ville aldrig gå ner från scenen, men var så illa tvungen när jag höll på att dö av trötthet. Men så kul! Körde fler gånger, men på slutet så var stången alldeles för hal och lokalen var väldigt varm så det kändes som en bastu och svetten rann. Som det ska vara.


  Two faced



     In the moment


Fler gånger, tack! Trots att stången blev såphal av allt svett och latexshine och den rörde sig lite oroväckande mkt på spinny.


Så det blev sent i lördags trots att jag och Hanse gick hemåt rätt tidigt och jag bara drack Cola och Red Bull. Men så värt det när jag fick stå på scen.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards