VinterVild

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av vintervild - 17 juli 2012 14:14

Chefen var inne en snabbis o eftersom det är så lite att göra så tar jag semester från imorrn ist för på fredag. Yay, semester! O så slipper jag oroa mig för att vara för trött efter bion ikväll.

Gör det sista o lyssnar på åskan o haglet, en riktig svensk sommar...

Av vintervild - 17 juli 2012 08:30

Det blev ingen balett för mig igår, när jag kom till Skanstull o skuttade på tåget så hade det hänt en olycka vid Gullmars och all tågtrafik på gröna linjen stod still. Jag funderade ett slag men insåg att jag inte skulle hinna krångla mig till Balettakademien i tid och begav mig hemåt istället. Det får en bli en dubbel idag ist helt enkelt.


Nedräkningen mot semestern fortsätter, två morgnar kvar att gå upp innan jag får sova med gott samvete. Mindre än två veckor tills jag åker till Barcelona, känns helt sjukt att det snart är dags. Jag har beställt nya sport-bh:ar, hoppas att de hinner komma, och jag har spanat in vart närmsta Starbucks finns ^^ Det finns en risk att jag kommer att leva på Starbuckskaffe där nere, måste ju passa på.

I övrigt tror jag att jag har koll på allt jag ska ha med mig, annars så är det ju en stor stad så det går alltid att hitta det som glömts så länge det inte är medicinen, men den kommer jag inte att glömma *peppar peppar*


Ikväll ska jag och älsklingen på bio för första gången på evigheters evigheter. Prometheus blir det, kändes som en biofilm och är en de få filmer älsklingen vill se.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards