VinterVild

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Hata Tele 2

Av vintervild - 27 september 2011 09:00

Ingen balett för mig igår, efter mötet (långt) så kände jag mig snurrig och kall och varm om vartannat så jag begav mig hemåt istället. Sov en timme, sedan laga mat med älsklingen för en gångs skull på en vardag!

Det var skönt med lite egentid och idag känner jag mig bättre, om än trött o jag ska nog gå på baletten på torsdag istället. Börja i nya gruppen :)


O så blev humöret förstört. För inte länge sedan så var Tele 2 och fixade så att man kunde ha dem som hemtelefoni och bredbandsleverantör. Dum som jag var, o nyvaken, så skrev jag på ett kontrakt om det när en försäljare ringde på dörren. Idag så ringde jag o sa upp det, jag hade 30 dagar "fri" test o då fick jag vet att jag även tecknat ett mobilt bredband på 18 månader!! Som inte går att säga upp nu eftersom jag inte ringde i tid. Ett abonnemang jag inte ens visste att jag tecknat o inte har ngn som helst nytta av som jag måste betala i en evighet!


Morr!!!!!!!!!


Nu är jag ond och hatisk. Überbitchen har vaknat.

 
 
Vickan

Vickan

27 september 2011 12:07

Fy, kommer dom hem till en nu också! Jag har jobbat som telefonförsäljare förr, åt ett företag som hade kopplingar till tele2, både det företaget + tele2 är ofta kallade Ruffel och Båg AB, extremt fula säljmetoder.. nu sålde inte jag på det sättet utan lade fram allt ärligt hur det var.. och ville dom ha så tecknade dom, annars inte..

Hemsk bransch oavsett.. kryllar av säljare som ljuger och säljer på folk, fast dom inte vet vad dom tecknar och skriver på.. Försök bestrida hos KO.. vi blev överflyttade en gång till tele2 då ett bolag vi hade gick i konkurs, och vi tackade nej då vi inte fick samma villkor som hos förra.

Men plötsligt var vi tele2kunder iaf, och skulle inte få bryta kontraktet alls enligt Tele2, men efter en kontakt med KO så backade dom direkt.. dom försöker.. dom är väldigt fräcka..

Lycka till!

http://www.primapolerina.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards