VinterVild

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Ok än så länge

Av vintervild - 19 juli 2011 14:45

Jag vet inte dagen har blivit bättre, men den har iaf inte blivit sämre. Skickade ett "Jag älskar dig"-SMS till älsklingen imorse men har inte fått något tillbaka. Har jag nämt att han är långsint?


Har anmält mig till fortsättning på baletten, nivå N2. På måndagar rätt tidigt så jag kommer inte hem allt för sent, det är jobbigt med de riktigt sena dagarna som jag hade förra perioden på polen.

Jag vet inte hur långt jag vill ta baletten, men att sluta efter bara en kurs känns lite kort. Jag får se i vår hur jag gör.


Det känns som att jag borde göra ngt för att få älsklingen på min sida igen, men jag tycker inte att jag har gjort ngt. Jag bara påpekade att han åtminstonde kunde plocka undan på bordet och/eller plocka ur diskmaskinen när han varit hemma i massor av timmar o inte bara spela internetspel. Använde inte min mest förföriska röst, men jag har rätt i att han får hjälpa till med att plocka undan mer.


Jag längtar till semester, det är inte många dagar kvar nu...

 
 
Vickan

Vickan

19 juli 2011 22:51

Jag skrev svar på din kommentar förut när jag var hemma på lunch men har glömt helt ifall jag hade kopierat in svaret här..
:/ kanske får det dubbelt nu isåfall. :)
->
Aha, det är det dom är bra för.. ja, kanske känns så sträckt och sådär på foten om man ska sträcka ut sig mycket och så.. liksom så det känns obehagligt på tårna.
Då förstår jag att det kan vara bra att dom blir som leggings istället :)

Ja, jag hoppas mina funkar också :)
Dom skulle skicka dom idag :)

Men resten dröjer ju tyvärr pga en tröja jag beställde men det kommer väl rätt fort iaf :)

http://www.poledanceprincess.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards