VinterVild

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Marley och introversion

Av vintervild - 17 juni 2011 08:30

Underbar träning igår igen, så kul! Men mina revben är elaka så jag kan inte göra snygga inverts på höger sida o på vänster går det sådär. Grr. Får stå ut...

Byggde vidare på koreografin igår, ska göra full invert --> marley --> dismount på spinny. Jag lyckas inte alls med marley på vänster sida o på höger måste jag fuska mig upp pga elaka revben så det kommer att bli invert- o marleyträning i helgen.

Men först vila, min kropp måste få återhämta sig efter veckan som gått :)


Är något piggare idag, tog sovmorgon för vi ska ut med jobbet på sommarfest och jag vill inte somna innan förrätten. SKa ha möte med arkitektera på förmiddagen med och vill göra ett fint intryck med. Att gäspa o se ut som sju svåra år inte bra med andra ord.


Älsklingens mamma + sambo var på besök igår när jag kom hem, men jag orkade bara vara lite social. Socialhet är inte min grej, särskilt inte när jag är trött o bara vill sova.

Hittade en bra artikel om introverta människor, som jag. Jag föredrar folk några i taget, inte alla på en gång. O sociala koder är jag usel på.


Men jag är bra ändå.

 
 
Vickan

Vickan

17 juni 2011 18:30

Jo jag kommer nog in i bryggan men jag trodde man skulle vara "ihopkrökt i en båge" så därför hade jag väl fötterna längre in så att säga..(närmare händerna) Men ja tillslut ska dom väl längre in men vara raka.

Jag tänkte mer att har jag gått in i den sådär så kan jag kanske inte räta benen raka menar jag för då blir det väl jättekrökning i ryggen men jag ska alltså vara mer som en avlång bro typ? (Iaf från början kanske?)
Men jag ska gå in i den mer utsträckt. Längre anstånd mellan händer och fötter, rätt? :)

http://www.poledanceprincess.blogspot.com

 
Ingen bild

Vickan

17 juni 2011 18:31

Och tack, jo jätteskönt att det inte var allvarligare med vår hund.
Det var så hjärtskärande när han skrek inne och skrek ute osv.. hemskt..

 
Linda

Linda

17 juni 2011 20:09

Jag följer många Pole Dance/ Polefitness bloggar, det kanske du också gör? Jag fick en plötslig vision om att sammla alla som älskar och tränar Pole på ett och samma ställe. Därför har jag påbörjat en community. http://polefitness.mixxt.se/ Jag gör det här på min fritid så communityn byggs sakta och säkert upp. Vill du vara med från början och påverka Polefitness community? Det är helt gratis att vara med! :D
Guide för funktioner kommer nästa vecka, men tar man sig lite tid och står ut med svengelskan kan man redan nu använda alla funktioner!
Nu hjälps vi åt och gör ett super bra community för alla oss som tränar Pole! Mvh/ Linda (http://writingl.blogg.se)

http://polefitness.mixxt.se

 
Linda

Linda

18 juni 2011 00:30

Åh tack för tipset, ska absolut kolla in Studioveena mer :D. Såg det lite för sent, men jag gillar tanken med ett svenskt community också + det man skriver/ lägger upp är bara till för medlemmar på communityn. Den tanken gillar jag bättre än att allt ligger öppet för vem som helst.

http://writingl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards