VinterVild

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Galna katter och galen matte

Av vintervild - 5 juni 2011 23:45

Snart dags att sova. Jag har verkligen fördärvat min dygnsrytm de här dagarna, kommer att bli en jobbig tisdagsmorgon.


Vi har ätit god mat, tittat på serie och gått kvällspromenad med lekparksbesök. Missen är ute och katten sover i omöjliga ställningar bredvid mig. Älsklingen spelar.


  Sötaste sovkatt


Missen visade tidigare idag att det inte är mycket normalt med honom...



  "Pratar du med mig? Jag fattar ingenting"


  "Jag är galen, galen I tell you!!!"


Jag tror att hans hjärnceller har kommunikationsproblem. Alla två...


Jag skämde förresten ut älsklingen idag. Vi var på Stadium för han skulle ha skor o jag vandrade runt o hade tråkigt. Hittade kläder som inte bara var märkta med färgpatron utan de hade klämma fastsatt som sladden gick till en stor manick där den satt fast med en telefonkontakt. Jag var självklart tvungen att se vad som hände om man tog ur kontakten... Det lät mycket, en anställd kom suckandes till undsättning och älsklingen ville inte riktigt kännas vid mig :P

Bara för att jag är nyfiken...

 
 
zenia

zenia

6 juni 2011 10:02

Haahahaha vad du är rolig :) undrar i vilket moment färpatronen utlöses, när man försöker pilla bort den och undra om det är svårt? Det skulle jag jätte gärna vilja veta och se :)

Vi ses på stretchen senare idag :) vi kommer få öva på bryggor och cheststands!!!! :)))

http://www.zeniamelina.blogspot.com

 
Vickan

Vickan

6 juni 2011 15:27

Haha, sådan matte, sådan katt kanske :D
så är det med djuren här hemma iaf ;D

svar från bloggen: Hehe, Tack R! Jo, det går nog tillslut.
Ska försöka få in en rutin att stretcha lite morgon och kväll, nu har det blivit lite varje kväll iaf..

Så går det väl lite fortare än om man tar nån gång ibland bara, man måste väl hålla igång det hela :)

Får jag fråga, när du stretchar lite morgon och kväll, eller varje morgon eller hur du nu brukar göra..
kallstretchar du då bara liksom, eller du måste gympa runt och bli varm först, eller hur gör du?
Tar man det lugnt och bara tänjer lite osv varsamt, så funkar väl kallstretch, men bäst är väl efter träning antar jag..

http://www.poledanceprincess.blogspot.com

 
Jess

Jess

6 juni 2011 22:05

Ja det skulle ju vara super kul om vi kunde boka in någon kväll för OP :)
Jag har ingen aning om hur långa dagar jag har på min utbildning men det ser vi väl :)

http://antligenjess.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards