VinterVild

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Mod

Av vintervild - 9 mars 2011 10:30

Kände mig modig imorse så nu sitter jag på jobbet med babyrosa lackbyxor. Och linne förståss, så modig kommer jag aldrig att bli :)

De reaktioner som kommit har varit positiva, chefen tyckte det var tur att jag inte hade en skinnstol för då hade jag fastnat o rumsgrannen som är i pensionsåldern tyckte det var häftigt. Alltså mer liberala än älsklingen :P


Sjukgymnastik imorse, börjar komma någon vart med min stela rygg. Rörligheten har ökta och det knakade på ett positivt sätt. Ny tid på måndag, det ser jag fram emot.


Min upprörda muskel är fortfarande upprörd, men bättre. Sjukgymnasten sa att det inte är så mkt att göra mer än att vänta o försöka stretcha den lite. Mer vänta... Har jag nämnt att jag inte har något tålamod?


OP med Z i eftermiddag, får träna på de saker som inte upprör elak muskel. Hoppas på några fina bilder, Z lovade att ställa upp som fotograf :)

Stretch med, kanske kan få en bild på hur inte långt jag kommer ner i spagat. Dumma hamstring, läk! Den är mkt bättre o jag har börjat stretcha den igen, men lugnt o fint så den inte börjar att morra igen.

Missen hjälpte mig med min nya stretch imorse. En fot som dinglar precis utom räckvidd är skoj att hoppa upp och hänga i. Vips kom jag lite längre ner :P

 
 
zenia

zenia

9 mars 2011 12:19

http://polefitness.me/Workshop-Spinning-Pole.html

Låter det lockande? Är du på? :D

Det är på min gamla studio men det kanske skulle kunna vara kul!

http://www.zeniamelina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards