VinterVild

Alla inlägg den 22 september 2010

Av vintervild - 22 september 2010 20:39

Älsklingen jobbar sent idag, bara jag och katten hemma just nu. Jag släppte ut kissen och han försvann fortare än en avlöning. Ska inte vara vaken för länge, tänkte jobba förmiddag och äta lunch hemma imorgon. Då är veckan äntligen slut.


Dricker te ur min favoritmugg. Den fick jag av älsklingens mamma får många år sedan när jag och älsklingen bodde ihop i andra hand och han var arbetslös så vi levde enbart på mitt studiemedel. Det gick det med, men vi blev inte feta direkt.

Muggen fick jag dagen efter att vi haft ett stort gräl, vad vi grälade om och vems fel det var minns jag inte, men muggen har jag kvar och det är den perfekta temuggen.


 

Oh bother!

Av vintervild - 22 september 2010 10:59

Vaknade inatt runt fyra av ett högljytt brak. Misstänkte självklart kissarna, men missen låg och såg oskyldig ut på klösställningen och katten var försvunnen. Det visade sig att ställningen vi satt upp på väggen för att hänga upp dykprylarna på hade bestämt sig för att ramla ner. Katten var där och nosade, och jag orkade inte ta uti med det just då så jag gick och lade mig igen. Måste kolla ikväll så att inget gick sönder i fallet, men jag tror inte det. Älsklingen märkte ingenting, han sover väldigt djupt...


Onsdag idag, den här veckan går så sakta och jag är otroligt trött fortfarande. Har börjat lägga fram min medicin på nattduksbordet och ställa klockan två timmar innan jag ska gå upp för att eventuell frukost inte ska inverka negativt. Än så länge så känner jag mig inte det minsta piggare trots dosökningen så jag är redo att prova det mesta. Ska lämna prover igen i början av oktober, får hoppas att det har blivit bättre då.


Träning ikväll, älsklingen kommer hem sent så jag får roa mig själv efteråt.

Tvättmaskinen verkar fungera igen, men ska köra en 90-tvätt för att skölja ur den ordentligt.


Förresten så måste vi köpa en ny bäddmadrass. Den är nytvättad och fin, både överdrag och skumgummi, men överdraget krympte ungefär 10 cm i vardera riktning så det går inte att sätta ihop dem igen. Kissarna är glada dock, för den ligger ihopvikt i hallen och är deras nya älsklingssovplats.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards