VinterVild

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av vintervild - 13 juni 2015 18:00

Idag är det väldigt fint väder, och jag har varit duktig och röjt i djungeln, dvs trädgården. Det var jobbigt och tog sin lilla tid, men nu behöver jag inte skämmas varje gång jag tittar ut genom fönstret.


 

Älsklingen har varit borta i några dagar så det har bara varit jag och de fyrbenta, men ikvälls så kommer han hem igen. Det har varit mkt skönt att ha sängen för migsjälv måste jag säga, kommer att sakna det ^^


Träningen rullar på, hade handstående med Toubab igår, lika frustrerande som alltid. Jag är så nära, men det går bara inte att göra en press-up! Dumma kropp.



Det kommer bli mkt yoga för mig i sommar, jag har köpt sommarkort på yogastället bredvid jobbet som har Mysore Ashtanga på morgnarna som jag ska hoppa på några dagar i veckan.  



 

Nu ska jag vila lite, och vänta på att pojken kommer hem.


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards