VinterVild

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av vintervild - 29 maj 2015 09:45

Igår hade jag en snabb lunchträning, hann med uppvärmning och genomkörning av numret en o en halv gång på nästan exakt en timme.

Det var inte en särskilt bra träning däremot, jag glömde mitt floorwork och var allmänt slarvig, men jag tror den dåliga frukosten och att jag åt lunch efter träningen hade med saken att göra. Men trots tröttheten och missarna så kom jag igenom hela koreon, o det är bra.


Idag blir ingen träning, vi har sommaraktivitet på jobbet. Ska till Grönan och ha skoj och äta middag. Sen tror jag att det blir en tidig kväll för mig, imorrn har jag träning och dessutom sociala aktiviteter på kvällen. Inte ofta jag orkar göra mer än att titta på Netflix o somna innan tio på en lördag.


Men än är det några timmar kvar att jobba, och hålla tummarna för att det inte börjar regna.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards