VinterVild

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av vintervild - 7 maj 2014 14:00

Sov bättre inatt, som tur är, och fick lite sovmorgon för jag ska jobba sent innan stretchen idag. Ingen OP innan, det orkar jag inte med...


Igår så körde vi kombos på Nivå 5, och det är så jobbigt. Speciellt när en gör dem om och om igen. Jag har massor med videor på dem, men ingen som är värd att visa upp ännu. Ngt att testa på OP på söndag ^^


  Flex and smile!


Lite deprimerande att min handspring går åt skogen mer och mer, kommer inte ens i närheten av upp i en air handspring längre, den som började bli fin innan jag gjorde illa axeln. Men det är bara att börja om från början, i juni så ska jag börja med handsprings igen.


Blev utmanad till #stopdropandyoga igår och hade min fina Blackmilkklänning så det blev en rätt så cool bild:


  Mermaid camel pose


Längtar till helgen, och sova. Jag tycker om att sova ^^


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards