VinterVild

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av vintervild - 1 februari 2014 14:30

Idag så har jag varit duktig, jag har plockat ner alla julsaker (bättre sent än aldrig), diskat, tvättat och rensat och organiserat min garderob. Andelen träningskläder växer o delen vanliga kläder krymper mer och mer. En rolig sak var att jag hittade ett par jeans som jag var säker på hade gått sönder o blivit slängda, men de var visst hela o gömda längst in. Så kan det gå.


Igår var det akro med Toubab och jag lyckades göra handvolt alldeles själv! Utan puff! Visserligen så landar jag med böjda ben, men det kommer jag att jobba bort. Det viktiga är att jag kommer runt själv o landar utan att ramla på rumpan. Superduperglad!


Sen blev det hem till middagssovning, bad, vin, Doctor Who och sedan sova igen. Jag älskar att sova...


Idag blir det inte mkt mer gjort tror jag, sitter och vilar i soffan och ska yoga lite sen hade jag tänkt. Ingen träning idag, Clara o jag har flyttat vår helgträning till söndag istället.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards