VinterVild

Alla inlägg den 24 april 2011

Av vintervild - 24 april 2011 23:00

  Magic Islands tre bantabåtar


Av vintervild - 24 april 2011 21:30

Jasminblommor 

Av vintervild - 24 april 2011 18:00

  Precis efter att vi hoppat ner för vattenfallet.


Av vintervild - 24 april 2011 17:30

Älsklingen ska jobba inatt, åker vid halv nio. Jag och de fyrbenta blir kvar, party? Inte så mycket, har serier och bilder att sysselsätta mig med. Det kommer att bli bra.


Polehalsbandet jag shoppade innan vi åkte är till belåtenhet. Kedjan var för lång men jag knipsade till den till bättre längd.

Själva figuren hänger separat från dog tagen.


  Gemini dog tag


Vi har varit ute och gått, druckit te och träffat föräldrar. Förätit mig på kex så att jag mår illa och njutit av att frysa utomhus istället för inne. Sert tom fram emot jobbet på tisdag, jag undrar hur länge den euforin kommer att hålla i sig.


Jag har varit dålig med min medicin på semestern, det har varit sporadiskt som bäst. Det har visat sig i mina drömmar. Ingen antidepp = vivda drömmar. Ofta otrevliga och verkliga utan att jag direkt kommer ihåg vad de handlat om.

Nu kommer det att bli ordning igen och jag kommer att sakna drömmarna. Drömmer hellre fullt än ingenting alls vilket är fallet när jag är duktig med medicinerna.


Jag har en förälskelse på gång, jag är fascinerad av mig själv. Inget hot mot älsklingen och det vi har utan något helt annat.

Jag undrar vart det kom ifrån.

Av vintervild - 24 april 2011 13:15


  Solnedgång över Cebu City



Av vintervild - 24 april 2011 10:55

Första träningen avklarad, 5 km löpning och kort dansträning. Underbart! Har tappat såklart. Min Iguana är inte lika snygg i uppgången och fötterna gör som de vill men det var helt underbart ändå. Alldeles perfekt.


Körde bara en kort träning, lite snurrar, försök till inverts och enkla trick. Avslutade med lite spinny innan jag kollapsade i soffan. Så jag har saknat att dansa.


Imorgon har jag klass att ta igen och första passet på Stretch 3. Ska bli intressant att se vad Nelle har kokat ihop åt oss.

Och så får jag träffa söta Z igen, alldeles för länge sedan!

Av vintervild - 24 april 2011 10:30

  Ute i ingenstans.





Av vintervild - 24 april 2011 08:00

  Cebu City. Stor, smutsig, överbefolkad.

Underbar.





Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards