VinterVild

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av vintervild - 13 januari 2011 12:54

Satt precis och tittade på lite pole- och stretchvideor på YouTube under lunchen. Nu längtar jag hem, vill dansa och stretcha! Men många timmar kvar, och sedan ska jag vara vaken med.


Imorgon är det fredag, jag längtar trots att jag inte är ledig längre. Men träning på morgonen, följt av massage på jobbet och eventuellt OP efter jobbet gör det hela lättare att uthärda.

Om jag bara kunde få in några extra timmars sömn så skulle dagen vara perfekt.


Det är nog bäst att jag håller mig undan tuben ett tag, blir bara avundsjuk och morrad av tigern när jag ser alla som är bättre mig, dvs de flesta.

Av vintervild - 13 januari 2011 09:30

Åter på jobbet. Inatt sov jag över nio timmar, men inte är jag piggare för det *suck* Jag antar att jag får försöka leva med tröttheten.


Har varit o lämnat blodprov imorse, ska kolla upp mina sköldkörtelvärden. Jag misstänker att de är för höga, men vi får se vad doktorn säger om en vecka.


Idag ska jag hämta nya bäddmadrassen, yay! Snälla pappa ska skjutsa mig så slipper jag låna bilen och åka själv. Ska bli skönt med ny bäddmadrass, det är en sak som man inte saknar förrens man har blivit av med den.


Annars jobb idag, och förhoppningsvis orkar jag med lite dans hemma. Känner att styrka borde få fokus idag, träna inverts, lyft och shouldmountsparkar. Kommer ju ingen vart om jag inte tränar, men jag önskar att det kunde falla på plats snart.

Jobbigt att inte orka...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards