VinterVild

Alla inlägg den 9 september 2015

Av vintervild - 9 september 2015 09:15

Idag var det nästan fullt på Mysore-klassen, nio personer var vi. Läraren hade fullt upp, och det var riktigt kul att se alla köra.

Klassen gick bra, det är skönt när jag är där, men mindre skönt att gå upp kvart över fem på morgonen.


Min axel blev väldigt mkt bättre efter måndagens behandling, så mjuk jämför med innan. Fortfarande stelare än vänster, och båda är stelare än innan skadan, men det går framåt. Så nöjd! Lite mer kärlek så är nog båda tillbaka snart.


Mjukt och starkt!
 

Lite pole  i eftermiddag med var planen, alldeles för länge sedan (i söndags :P). Hittade en video från förra veckan som jag inte lagt upp, en mkt trevlig övergång.


Blir snyggare med bättre axlar
 

Inga planer för dagens pole-pass, bara lite lek och impros tror jag. Vi får se när jag kommer dit.


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards