VinterVild

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av vintervild - 28 augusti 2015 08:30

Det blev ingen yoga imorse, min kropp kändes alldeles för trött och sliten så jag lyssnade på den och sov en liten stund till istället. Inte för att det hjälpte så mkt, hade gärna legat kvar några timmar till.

Det blir nog ett kortpass i eftermiddag innan jag krashar på soffan och dör.


Jag blev skrämd av älsklingens jobbarkompis igår. Han ringde vid lunch och undrade om älsklingen mådde bra. Eftersom han har diabetes så kan det ske att han får blodsockerfall, och han hade inte kommit till jobbet eller svarade i telefon så jobbarkompisen blev lite orolig. O ringde mig som nästan hann bli helt hysterisk o planera resvägar hem, involverande av resten av familjen och hemska scenarier innan jag fick tag i älsklingen. Han hade lågt blodsocker och vaknade inte av klockan eller mobilen som ringde, men inget mer än så. Dagens pulshöjare.


Men älsklingen var duktig när han väl kommit upp ur sängen, när jag kom hem på kvällen så var alla möbler ihopskruvade och hela gästrummet möblerat! Det blev väldigt bra, bild kommer när vi har hunnit städa undan allt som ska bort. Och köpt gardiner.


Ingen pole idag heller, det blir ett kort yogapass efter jobbet och sedan så behöver kroppen vila. Det är en vecka nästa vecka med.


Från i onsdags, så tungt!
 


Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards