VinterVild

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av vintervild - 17 juni 2015 14:15

Snart midsommar! Ser mest fram emot långledigt, det enda jag har inplanerat än så länge är en handståendelektion på fredag. Inte så midsomrigt, men kul!


Tränar på så gott det går i övrigt, har börjat gå på Ashtanga yoga Mysore på morgnarna innan jobbet. Sommarträning, och det är väldigt trevligt. Första gången som jag gör yoga för någon och stackars killen som är där får justera mig massor. Jag är inte så van vid att någon tar på mig på det sättet, och jag är mest obekväm med att han tar på mina händer av någon anledning, men jag lär mig massor.


Pole med såklart, i mindre kvantitet och mest lek och roligt. Inga koreos som ska sättas ihop eller planeras inför.



Bara leker med gamla och nya trick. 


Älsklingen och katten fyllde båda år i måndags, vi var på middag hos älsklingens pappa (men katten var inte bjuden) på kvällen. Vi börjar bli gamla, allihopa.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards