VinterVild

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av vintervild - 15 mars 2015 16:15

Sista dagen ensam hemma med missarna, jag har varit duktig och städat och diskat och just nu så vilar jag och ser fram emot en lång dusch, o kanske ett bad, snart.


Igår var jag och blev fotad professionellt av fina Stina. Jag har inte blivit fotad av en riktig fotograf med bakgrund och blixtar förut, så det var en upplevelse. Jag hade superkul och ser fram emot att få se alla fina bilder.


Hade klass på förmiddagen och tränade på Starfish. Det börjar kännas görligt nu, men inte riktigt ännu.


 

En sekund senare så ramlade jag ner på mattan som ligger under, så en bit kvar innan jag gör den i en koreografi.


Idag så körde jag och Emma rygg, det var länge sedan jag körde med någon så det var riktigt kul. Det kunde ha varit mjukare, och min högeraxel var verkligen inte på humör, men ä nöjd ändå.


 


 

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, och sedan tänka på mat.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards