VinterVild

Alla inlägg under oktober 2014

Av vintervild - 6 oktober 2014 21:56

Jag lever, men det är mkt nu. Hoppas på mer tid att skriva imorgon, så länge så bjuder jag på bild från dagens contortionklass. Bästa på lång tid, så glad!!

Av vintervild - 4 oktober 2014 22:45

Hade bästa träningen med Toubab idag! Just nu så känns allt helt super!!

Jag hoppas att morgondagen bjuder på samma sak.

Av vintervild - 2 oktober 2014 10:30

Just nu känns allt bara blä. Och jag känner fortfarane att jag håller på att bli sjuk, men det bryter varken ut eller försvinner så jag är bara frustrerad.


Dumma kropp.


Får iaf massage snart här på jobbet. Det är positivt.


  Gårdagens brygga



Av vintervild - 1 oktober 2014 13:30

Nu är min tävlingsdräkt skickad, jag håller tummarna att den kommer fort och inte fastnar i någon tull. Hoppas den är lika fin på mig, och att den fungerar som den ska.


Ingen träning igår, var och lagade benet lite hos fina Ida, och hon tror att min hamstring inte riktigt har fattat att jag inte är skadad längre, så den spänner sig och "hjälper till" utan att hjälpa. Det märktes när hon provstretchade mig, den började kämpa emot väldigt fort, och innan det ens gjorde ont. Så nu ska jag tillbaka om en vecka och fram tills dess så jag har fått hemläxa som helst ska göras med ngn annan. Jag tror inte att jag vågar fråga älsklingen, dock, han har inte visat sig vara den bästa stretchkamraten.


Idag massa träning som kompensation! Om jag håller mig vaken förståss.


Broken doll, ny favvo
 

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards