VinterVild

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Framåt

Av vintervild - 24 oktober 2014 09:45

Det går framåt med axeln, sakta men säkert. Igår så lyckades jag fläta håret innan sängdags, alldeles själv! O det var så skönt att sova med håret uppsatt igen, en liten sak som jag verkligen har saknat.


I onsdags så var jag på middag med den fina tjejerna och killarna på Nivå 5, nuvarande och tidigare. En tjej som bor i närheten av studion (i världens finaste lägenhet!) tog initiativ och bjöd in alla som ville efter den dagens pass, eftersom vi tränat ihop väldigt länge nu. Mkt bra initiativ, god mat och trevlig sällskap. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var kul att träffa alla med vanliga kläder på sig ^^ Jag hoppas på fler gånger.


Igår var jag hos Hanse och blev fin i håret, det var välbehövligt. Hade en plan att vara på jobbet innan, men dålig sömn och Citodon resluterade att jag tog en lång sovmorgon och åkte direkt till hårfixeriet. Citodon är underligt, ibland blir jag helt knäckt, som igår, och ibland blir jag inte ens dåsig. Som idag, lika mkt smärtstillande, men inga problem att vakna.


Vaknade inatt med en gosig misse på armen, det är inte ofta han är så social. Sov djupt gjorde han åxo, jag kunde klappa och gosa utan att han vaknade. Han kan när han vill.


Träningsmässigt så håller jag på att dö av abstinensbesvär, men gör så mkt yoga och stretch som jag bara kan. Hittade en 60 dagars split challenge på FB som jag har hoppat på, det känns som att jag har tid med det nu. Får se om det blir några framsteg.


Och enarmsyoga såklart. Bättre än ingen yoga, lite vingligare bara. Och inga bryggor eller svåra backbends.



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vintervild - 18 november 2015 11:45


Livet är rätt så stressat för tillfället med jobb, pole-SM-arrangering, skola och allt annat som ska hinnas med. Men jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.     Idag blir det iaf pole efter jobbet, längtar redan.  ...

Av vintervild - 14 november 2015 21:37

Av vintervild - 11 november 2015 08:00


Nu så är jag nästan helt frisk, jag känner mig mkt piggare och gladare än jag gjorde förra veckan. Så dags att sätta igång med hårdträning igen!   I söndags så var jag på workshop med Henrikka Roo och lärde mig massor med nya, roliga trick som ja...

Av vintervild - 8 november 2015 12:15


Igår var en lång, men väldigt rolig dag. Jag hade en photoshoot med Nina Reed och det var så kul! Utmanande, men kul. Jag ser fram emot att få fina bilder framöver, jag vet att jag inte kommer att bli besviken för hon postade den här förhandsbilden p...

Av vintervild - 5 november 2015 16:00


Jag har inte blivit helt frisk ännu, inget ont i halsen eller feber, men hängig och orkeslös, så det har inte blivit mkt träning den här veckan. Har tagit mig till yogan två gånger, men utöver min klass i måndags så har det inte blivit ngn pole för m...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards