VinterVild

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av vintervild - 16 maj 2014 10:15

Äntligen fredag, och vackert väder för en gångs skull. Får hoppas att det håller i sig till helgen så kanske jag kan ta itu lite med den försummade trädgården, just nu så får jag skämmas lite över hur den ser ut...


Älsklingen var iväg och jagade fjäderboll igår ikväll så jag och katterna fick gå och sova själva. Jag hade planerat att sova tidigare än det blev, men lagade matlåda och tittade på Supernatural och gjorde några försök till elbowstand så det blev lite sent. Som vanligt.


Jag var på STHLM Pole och tränade OP i onsdags, tog det rätt lugnt och orkade ärligt talat inte så mkt men kämpade på. Emma och Hanse var där med så jag passade på att lära Emma lite saker vi gjort på nivå 5. Var enklare att säga till henne vad hon skulle göra än att göra ngt själv ;)

Gjorde iaf en ny kombo, den behöver finslipas men har potential.



Sedan ryggpass, var supertrött och stel så inga framsteg, men jag kämpade på där med. En dag i taget.


Idag ska jag som sagt på workshop med Michelle Shimmy, fokus handsprings. Jag gillar Shimmy, hade klasser för henne i Barcelona för snart två år sedan (tiden springer iväg!) så jag ser verkligen fram emot det.


Det enda smolket just nu är pollen som får mina ögon att klia och min högerlins är allt annat än samarbetsvillig så jag sitter och snurvlar med rinnande öga. Jag hoppas att det går över snart...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards