VinterVild

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av vintervild - 6 maj 2014 10:45

Mini verkar ha överlevt äventyret utan men, men efter att han ätit, druckit, lådat sig och sniffat på de andra två katterna så blev han ett plåster på mig. Tror att ngn hade saknat sin mamma för han följde mig överallt, knöade ner sig i soffan mellan mig och älsklingen och tvärsomnade under täcket i sängen när jag skulle sova. Mysmisse, men det hindrade han inte från att vilja gå ut igen. Knäppkatt.


Även om ryggen inte gick så bra igår så fick jag till den snyggaste spagaten jag har haft någonsin. Min spagat på höger sida blir bara bättre och bättre och jag är så glad över det. Måste se det positiva i allt ^^


  Har tom en snygg fot här!

 

Hur det sen är meningen att jag ska få tag i mitt bakre ben i backbend är något jag aldrig kommer att förstå, o det blir nog i nästa liv isf :)



Cheststand utan framsteg igår, mer än att höfterna ser ok ut.


  Som sagt, superstel bröstrygg igår


Jag hoppas på framsteg under nästa ryggpass, och glädjer mig över min spagat.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards