VinterVild

Alla inlägg den 3 april 2014

Av vintervild - 3 april 2014 09:45

Torsdag, trött dag. Tröttare än vanligt, jag tog rygg 4 igår och kom hem alldeles för sent. Värt det, men det var inte enkelt att komma upp imorse. Tur att det är helg snart, och idag är det vilodag för jag ska till Ida och titta till benen.


Hamstring på höger ben är bättre och vigare, nu har vi gått vidare till insida lår istället. Min kropp vill inte vara hel helt enkelt, inte enkelt att bli gammal tant.


Axeln känns bättre iaf, lite chockad efter gårdagens stretch men det får den leva med. Det märks att jag inte har kunnat stretcha höger bicep på länge, i de flesta axelstretcher så var det den som tog emot, inte axeln. Skönt att det har släppt iaf. Eller ja, inte skönt för bicep, men iaf :)


Ingen modern dans idag, måste jobba istället. Tråkigt, men det kallas prioriteringar eftersom jag inte har gått och blivit multimiljonär ännu ;)


Nu ska jag ta mig igenom dagen utan att somna vid skrivbordet.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards