VinterVild

Alla inlägg under november 2013

Av vintervild - 20 november 2013 08:45

Igår var det dags för nya naglar, det var på tiden. De senaste råkade ut för lite American Horror Story och såg allt annat än bra ut, men nu är de helt perfekta igen.


Grönt och glitter  


SM-träningen pågår för fullt, var allt annat än peppad igår, bara trött, hal och kall. Övade början iaf och visade för söta S och genast får jag prestationsångest och gör massa fel. Jaja, det blir nog bra till slut...


  Behöver ännu rakare ben!


Idag ingen stretch så OP på STHLM Pole där jag ska komma igenom hela koreon om det så är det sista jag gör! ^^

Av vintervild - 17 november 2013 15:02

for us to climb for pleasure

Covenant igår, pole idag. Livet går framåt, trots allt.

Av vintervild - 15 november 2013 21:17

Det kan bli en koreo av det här trots allt...

Av vintervild - 13 november 2013 22:06

Känner mig överkörd av ett godståg, men lycklig :)

Split! O med ett leende på läpparna, om än ansträngt

Rolig! O vinglig...

Av vintervild - 12 november 2013 09:15

Har kommit till "varför utsätter jag mig för det här"-fasen i mina tävlingsförberedelser, jag tycker att jag borde ha lärt mig vid det här laget, men icke.


Så här känns det just nu ;)



 

Men det kommer att bli bra till slut, det brukar det bli. Och i år kan jag garanterat inte komma sämre än föregående år!


Av vintervild - 11 november 2013 10:30

Finaste Clara o jag körde rygg i lördags. Båda var superpepp i fredags, men ganska matta och trötta när det väl kom till kritan. Min bröstrygg kändes som betong så jag lekte med lite handplaceringar i min cheststand istället för att fokusera på djupet.


  Kanske ska ha fokus raka ben åxo


Sen var det akro med Toubab, fokus på handvolter igen och det gick jättebra! Snart vågar jag förhoppningsvis prova utan passning ^^


Wee!!


Sen spenderade jag kvällen med att ligga hemma illamåendes och vilja dö en smula, inte vad jag hade planerat precis.


Igår var jag på Hälsomässan för styrelsemöte i SPDF och passade på att heja på Anna-Maija och Anna som tävlade i Iron X-SM. Otroligt duktiga och de ingav respekt i alla som tittade på när de höll en perfekt Iron X i 29 resp 44 sekunder. Anna tog hem det, men jag tror att Anna-Maija är sugen på revansch nästa år ^^

Kudos till de fyra modiga cirkuskillarna som ställde upp i herrklassen och lyckades hålla i ca 20 sekunder var, en värdig vinnare blev det där med.

Av vintervild - 10 november 2013 15:42

 Jag och finaste Clara på Dekadance




Av vintervild - 8 november 2013 23:26

...there is nothing in the world I wouldn't do

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards