VinterVild

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av vintervild - 10 juli 2013 21:00

Pytte och jag körde en liten dubbel på spinny, men det behövs högre i tak än vi har i studion för sånt, mitt hår fick extrajobba som golvstädare ;)


Weee!!


Min nedgång är verkligen smidigheten själv, som en elefant. Och jag är mäkta imponerad av att Pytte lyckas hålla sig fast med extratyngd i händerna, jag har testat att hålla folk några gånger och glider bara ner på en gång. Starkt!


Imorrn blir det pole igen, och sista jobbdagen för jag tänkte ta fredag ledigt. Ska bara orka upp imorgon, det blir bara svårare och svårare ju närmre semestern jag kommer. Snart, snart.

Av vintervild - 10 juli 2013 09:24

Igår blev det mkt härlig träning, först två timmar pole med fina Pytte och sedan en timme med Toubab. Idag känner jag verkligen att jag lever... Så ingen träning idag, mina smått chockade muskler behöver vila, kan fixa med impron istället.


Jobbet går sakta, det är lugnt även om vi är rätt så många här. Jag funderar på att ta ledigt på fredag, vi har ju korta dagar på fredagar så det går att flexa ut utan problem. Att vara hemma o sova känns mer lockande ärligt talat...

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards