VinterVild

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av vintervild - 26 juni 2013 20:30

Magfriskheten går upp och ner. Igår mådde den bättre, men jag var glad att de allmänna toaletterna hade blivit gratis när jag orkade mig ut och köpte kattmat. Jag matade den med rostat bröd hela dagen och det verkade helt ok, men stannade hemma idag med för att se om den klarade vanlig mat.

Så åt lite lunch, samma mat som i lördags som fungerade finfint då och det har varit bra ända tills nu. Kramp...


Var iaf iväg o körde lite contortion med Clara, med betoning på lite. Min magde hade börjat morra redan då så kunde inte göra allt för mkt som tryckte på magen för att det gjorde ont, men det var skönt att komma ut ur lägenheten och röra på mig lite. Hade ju planerat att träna en del i veckan, men det blev ju inte av.

Så ett kort o koncist pass och jag lyckades ta mig hem utan att magen ballade ur på vägen så det är bra. Jag har ätit lite soppa och bröd nu och hoppas att magen lugnar ner sig snart så att jag kan gå till jobbet imorrn.


 Brygga med magont



Det är inte bara magkrampen som är det jobbiga, utan att jag är så trött och orkeslös eftersom jag inte har kunnat äta som jag borde de senaste dagarna. Låg och halvsov i två timmar innan jag åkte till Clara och skulle kunna somna i soffan nu, om det inte var för magen då.


Älsklingen är inte hemma än, men är på väg. Jag har varit lite duktig idag iaf, två maskiner har jag tvättat trots tröttheten.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards