VinterVild

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av vintervild - 4 maj 2013 16:45

Har haft ett underbart bra lördagscontortionpass med Clara, men just nu så måste jag ta en lite tupplur innan jag kan berätta om det. Bjuder på en bild på en klart förbättrad Scorpion pose så länge, även om jag såklart vill ha fötter på huvudet.


 Balans först, sedan djup


Nu sova lite middagslur...

Av vintervild - 4 maj 2013 09:30

Lillmissen överlevde gårdagen, några delar färre men annars helt ok. Just nu ligger han och kurrar glatt bredvid mig, sötmissen.


 

Gårdagen var trevlig, fick god mat, ett långt härligt bad i varm pool och vin. Klarade en stor utmaning för min godisfrihet, blev erbjuden Gott och Blandat efter två glas vin och lyckades stå emot. Yay!


Om en timme ska jag åka till studion för contortion med Clara, nu när jag inte tävlingstränar längre så kan vi hårdköra och det tänker jag göra. Älsklingen ska dessutom iväg och umgås med R innan han åker tillbaka till Paris så jag kan stanna länge utan att få dåligt samvete.


Först dags för lite frukost så jag orkar att köra all in i studion.

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards