VinterVild

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av vintervild - 1 maj 2013 17:15

Det är farligt att bara ta en liten tupplur, jag sov i tre timmar och vaknade precis. Skönt var det iaf, tycker om att sova... Ska gå till mamma o hämta mitt nya busskort o sedan åka in till studion för lite träning. Ryggstretchen är inställd idag, tur med tanke på min sovning, men nivå 5 kommer det att bli. Benet känner fortfarande av behandlingen det fick igår så kommer att ta det rätt så lugnt.


Jag har en utmaning för migsjälv åxo, inspirerad av Malin så ska maj vara en godis- och lattefri månad! Jag peppade igår med att dyka ner i godisskålen som älsklingen fyllt till bredden men från och med idag så är det slut på sånt för ett tag framöver. Det borde inte vara några problem, hoppas jag. Hade planerat att få med älsklingen med, men det tror jag inte går. Han är en dålig diabetiker som äter väldigt mkt godis...


Älsklingen är iväg och träffar pojkarna igen, jag fick följa med om jag ville men att sova är mer min grej. Social som jag är :P

Av vintervild - 1 maj 2013 09:45

Valborg blev en lugn affär. Älsklingen åkte till kompisar för att vara social, jag var trött och stannade hemma med vin och Game of Thrones och tidigt sänggående. Mer min stil.


Naprapatbesöket gick bra, blev "misshandlad" med nålar och el precis som jag ville. Min hamstring var ond och elak men jag hoppas att den blir bättre när den har läkt ihop efter gårdagens behandling.

Axeln fick även den sig en omgång, den var överansträngd precis som jag trodde, men borde bli helt bra bara den får vila lite.


Idag hade jag planerat att sova länge, länge men hade glömt att stänga av mobilen så vaknade kl sex. Sedan så började grannens hund att tokskälla, katterna leka och det blev alldeles för varmt så jag gav upp. Så mkt för sovmorgon.


Katterna lyckades bättre med att sova, de invaderade katthyllan båda två...


 Katthylla


Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på, får se när älsklingen vaknar. O hur bakis han är, han var full nog att spela "SingStar" igår ;)

Presentation


En blogg om poledance, dans, contortion och livet däremellan.

Bloggportalen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Söta bloggar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards